Dobra reklama i tworzenie własnego pozytywnego wizerunku to chyba podstawowe działania, by zdobyć i utrzymać klientów. Często jednak widzę firmy, które działają pomimo łamania tych wszystkich zasad. Ich reklamy są koszmarne i wręcz odrzucają. Co ciekawsze, wiedzie im się bardzo dobrze.
Wszystko wskazuje więc, że nie mam racji. Klient nie chce wyrafinowanej reklamy, pełnej humoru, gry słów, niedopowiedzeń. Wystarczy powiedzieć mu: to jest najlepszy produkt, jesteśmy najtańsi, kup, bo twój sąsiad już to ma. I to działa na ludzi...
I dlatego już wkrótce na Codzienniku, najlepszym blogu fotograficznym, o ogromnym zasięgu, który zdobył wiele nagród i cieszy się największym zaufaniem czytelników, w nowej formule będą pojawiały się nowe, mistrzowskie zdjęcia wybitnego fotografika Artura Nyka. Może ktoś uwierzy :)
Wszystko wskazuje więc, że nie mam racji. Klient nie chce wyrafinowanej reklamy, pełnej humoru, gry słów, niedopowiedzeń. Wystarczy powiedzieć mu: to jest najlepszy produkt, jesteśmy najtańsi, kup, bo twój sąsiad już to ma. I to działa na ludzi...
I dlatego już wkrótce na Codzienniku, najlepszym blogu fotograficznym, o ogromnym zasięgu, który zdobył wiele nagród i cieszy się największym zaufaniem czytelników, w nowej formule będą pojawiały się nowe, mistrzowskie zdjęcia wybitnego fotografika Artura Nyka. Może ktoś uwierzy :)
Komentarze
Wyraźnie całą reszta potrzebuje wyłącznie informacji i nie odbiera reklamy jako nośnika informacji o firmie lub produkcie jak na przedstawionym przez Ciebie zdjęciu ...