Obiecałem dzisiaj opisać moją pierwszą sesję dla Ferrari, ale... Neostrada razem do spółki z Netią wyprowadziły mnie z równowagi i skutecznie znalazły mi zajęcie na cały dzień.
Bardzo pokrótce było tak. Dawno temu miałem Neostradę. Było drogo i gdy pojawiła się konkurencyjna oferta z Netii to skorzystałem z niej i przeniosłem się. W Netii było taniej i gorzej. Awarie, awarie, awarie, telefony z ofertami, których zapominali mi przysłać i znowu awarie. Po jakimś czasie się wszystko uspokoiło i internet chodził bez większych problemów. Gdy więc zaproponowali mi nową lepszą ofertę, to zgodziłem się. Ale najważniejszą korzyścią było dla mnie, że mogłem zrezygnować z telefonu stacjonarnego i nie płacić nic za utrzymanie linii. Tak przynajmniej twierdziła miła pani, z którą rozmawiałem przez telefon. Pytałem się trzy razy czy to na pewno możliwe. Tak, oczywiście.
No to pięknie, umowa podpisana. Dostałem niedługo sms z informacją, że wyłączają mi telefon. Super. A za trzy dni , znowu sms, że włączają mi coś tam. No dobrze....
Telefon wcale mi nie wyłączyli, ale na fakturze była to pozycja z kilka złotych. No to niech tak już zostanie stwierdziłem. Oczywiście po trzech miesiącach, cena telefonu wróciła do punktu wyjścia.
Wściekły zadzwoniłem na infolinie gdzie dowiedziałem się, że nikt nie mógł mi zaproponować takiego rozwiązania bo to niemożliwe. Oczywiście nie mogli też znaleźć nagrania mojej rozmowy z przed kliku miesięcy.
Zapisałem więc sobie w kalendarzu kiedy mogę się wypisać z Netii. W odpowiednim czasie sprawdziłem dokładnie jaką mogę dostać ofertę na przedłużenie umowy, a co mogę dostać w Orange. Neostrada była tańsza o 20 % więc z satysfakcją zdecydowałem się na rezygnację z Netii.
Miły pan w Orange obiecał mi, że sami zajmą się przenosinami mojego internetu, a ja musiałem jedynie pisemnie wypowiedzieć telefon w Netii. Od razu dostałem sms z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia i spokojnie czekałem, aż za miesiąc zmieni mi się operator.
Miesiąc to dużo czasu i nie zastanawiałem się zbyt dużo nad tym, zwłaszcza, że miałem o wiele ciekawsze zajęcia. Gdy 1 lipca Netia wyłączyła mi internet, przypomniałem sobie o całej sprawie. Czekałem więc cierpliwie, tym bardziej, że tego dnia byłem na wyjazdowej sesji. Gdy na drugi dzień nadal nie było internetu ( a cały czas był telefon... ) zadzwoniłem do Orange, przebrnąłem przez menu infolinii, by po dłużej chwili trafić na odpowiednią osobę. Podałem numer sprawy i dowiedziałem się, że moje przeniesienie ma jakiś problem, ale wyślą maila do odpowiedzialnej osoby i ona skontaktuje się ze mną. Ok, rozumiem, nie ma problemu. To czekam. I czekam. I czekam.
Na trzeci dzień czyli dzisiaj, dzwonię znowu. Żeby Was już nie nudzić, powiem tylko, że rozmawiałem dzisiaj z siedmioma osobami, które na przemian przekierowywały mnie siebie nawzajem, twierdziły, że mojej sprawy nie ma w systemie, albo, że jest ale nie mogą nic zobaczyć, albo, że jest, ale jej nie ma, chociaż jednak coś jest...
Postanowiłem się nie irytować i w końcu jedna z pań przyjrzała się temu dokładnie i stwierdziła, że chociaż było zamówienie, to nie zostało zrealizowane z powodu niewiadomodlaczego i poradziła mi bym w Netii się dowiedział czy Orange zaczął już przenosić mój internet.
Ręce mi opadły, zadzwoniłem do Netii, gdzie okazało się, że wyłączyli mi internet z powodu mojej pisemnej rezygnacji z telefonu. Nie starajmy się tego zrozumieć.
Ponieważ włączenie na nowo internetu to podpisanie na nowo umowy, kurierzy, czas oczekiwania do 40 dni.... stałem się posiadaczem mobilnego modemu z Play. Mam siedem dni na sprawdzenie i albo będzie dobrze, albo posypię głowę popiołem i pójdę do Orange lub Netii....
No i z tego powodu o Ferrari będzie jutro :)
ps. mieszkam w miejscu gdzie nie mam szans na internet z kablówki itp.
Bardzo pokrótce było tak. Dawno temu miałem Neostradę. Było drogo i gdy pojawiła się konkurencyjna oferta z Netii to skorzystałem z niej i przeniosłem się. W Netii było taniej i gorzej. Awarie, awarie, awarie, telefony z ofertami, których zapominali mi przysłać i znowu awarie. Po jakimś czasie się wszystko uspokoiło i internet chodził bez większych problemów. Gdy więc zaproponowali mi nową lepszą ofertę, to zgodziłem się. Ale najważniejszą korzyścią było dla mnie, że mogłem zrezygnować z telefonu stacjonarnego i nie płacić nic za utrzymanie linii. Tak przynajmniej twierdziła miła pani, z którą rozmawiałem przez telefon. Pytałem się trzy razy czy to na pewno możliwe. Tak, oczywiście.
No to pięknie, umowa podpisana. Dostałem niedługo sms z informacją, że wyłączają mi telefon. Super. A za trzy dni , znowu sms, że włączają mi coś tam. No dobrze....
Telefon wcale mi nie wyłączyli, ale na fakturze była to pozycja z kilka złotych. No to niech tak już zostanie stwierdziłem. Oczywiście po trzech miesiącach, cena telefonu wróciła do punktu wyjścia.
Wściekły zadzwoniłem na infolinie gdzie dowiedziałem się, że nikt nie mógł mi zaproponować takiego rozwiązania bo to niemożliwe. Oczywiście nie mogli też znaleźć nagrania mojej rozmowy z przed kliku miesięcy.
Zapisałem więc sobie w kalendarzu kiedy mogę się wypisać z Netii. W odpowiednim czasie sprawdziłem dokładnie jaką mogę dostać ofertę na przedłużenie umowy, a co mogę dostać w Orange. Neostrada była tańsza o 20 % więc z satysfakcją zdecydowałem się na rezygnację z Netii.
Miły pan w Orange obiecał mi, że sami zajmą się przenosinami mojego internetu, a ja musiałem jedynie pisemnie wypowiedzieć telefon w Netii. Od razu dostałem sms z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia i spokojnie czekałem, aż za miesiąc zmieni mi się operator.
Miesiąc to dużo czasu i nie zastanawiałem się zbyt dużo nad tym, zwłaszcza, że miałem o wiele ciekawsze zajęcia. Gdy 1 lipca Netia wyłączyła mi internet, przypomniałem sobie o całej sprawie. Czekałem więc cierpliwie, tym bardziej, że tego dnia byłem na wyjazdowej sesji. Gdy na drugi dzień nadal nie było internetu ( a cały czas był telefon... ) zadzwoniłem do Orange, przebrnąłem przez menu infolinii, by po dłużej chwili trafić na odpowiednią osobę. Podałem numer sprawy i dowiedziałem się, że moje przeniesienie ma jakiś problem, ale wyślą maila do odpowiedzialnej osoby i ona skontaktuje się ze mną. Ok, rozumiem, nie ma problemu. To czekam. I czekam. I czekam.
Na trzeci dzień czyli dzisiaj, dzwonię znowu. Żeby Was już nie nudzić, powiem tylko, że rozmawiałem dzisiaj z siedmioma osobami, które na przemian przekierowywały mnie siebie nawzajem, twierdziły, że mojej sprawy nie ma w systemie, albo, że jest ale nie mogą nic zobaczyć, albo, że jest, ale jej nie ma, chociaż jednak coś jest...
Postanowiłem się nie irytować i w końcu jedna z pań przyjrzała się temu dokładnie i stwierdziła, że chociaż było zamówienie, to nie zostało zrealizowane z powodu niewiadomodlaczego i poradziła mi bym w Netii się dowiedział czy Orange zaczął już przenosić mój internet.
Ręce mi opadły, zadzwoniłem do Netii, gdzie okazało się, że wyłączyli mi internet z powodu mojej pisemnej rezygnacji z telefonu. Nie starajmy się tego zrozumieć.
Ponieważ włączenie na nowo internetu to podpisanie na nowo umowy, kurierzy, czas oczekiwania do 40 dni.... stałem się posiadaczem mobilnego modemu z Play. Mam siedem dni na sprawdzenie i albo będzie dobrze, albo posypię głowę popiołem i pójdę do Orange lub Netii....
No i z tego powodu o Ferrari będzie jutro :)
ps. mieszkam w miejscu gdzie nie mam szans na internet z kablówki itp.
Komentarze