OFF Festival gdzie brodę zgolisz i warkoczyki zapleciesz

Gdy pierwszy raz byłem na OFF Festivalu, to wchodziłem z opaską VIP. Teraz mam opaskę Gastro. Cóż, czasy się zmieniają:)

Wczoraj pomagałem Tomkowi Szabelce zmontować jego przenośny offowy salon fryzjerski. Od dzisiaj będzie tam konkretnie. Golenie brzytwą na mokro! Może nawet się skuszę i z tej okazji ogolę się. takie golenie to jest coś niepowtarzalnego i warto z tego powodu poświęcić brodę. I tak w końcu odrośnie :) Będzie z tego relacja z pierwszego rzędu :)

Zobaczcie jak powstawał salon Szabelka & Natural Cut Team. Specjalnie na tą okazję wygrzebałem w Aperture specjalny offowy preset do zdjęć. 

Trwają próby dźwięku i świateł

Zielone budki czekają już na amatorów 



Pomysł Dosi na wzmocnienie dzwięku

Chłopaki dwoją się i troją

Banery wiszą 

ajfon też wisi i ładuje się 

Dodaj napis

Szabelka. Pan Daro i Pan Tom

Moja ławeczka też wystąpi w salonie



Pan Grubiorz

i ja

Daro o gorącym sercu





gotowe



Pan Szabelka zaprasza

Etykiety: , , ,