Mini backstage

Na zdjęcia trzeba jeszcze trochę poczekać z przyczyn obiektywnych, choć na szczęście nie jest to spowodowane problemami z obiektywem. Za to dzisiaj dostałem gotowy materiał od Bartka Sasuły, który pomagał mi przy sesji.
Zobaczcie co się działo.


Maja maluje

Dalej maluje



Ciągle maluje. Dlaczego to zawsze tyle trwa ? :)))

Aga idzie, ja klęczę

Oglądamy długo

Brak akcji jest

Jest akcja

Cały czas to samo

Fotografowanie ma prawo długo trwać :)

Aga cieszy się, że skończyłem

Tatiana poprawia

Ja pokazuje

Opowiadam jakie to genialne foty będą

Aga usnęła

Ale się obudziła 

Na co patrzy Tatiana?

Pan czuje się jak w kinie samochodowym


Aga chce już wyjść

Paczymy

Ciągle paczymy

Maja znowu maluje

Tatiana się cieszy

Skupienie na włosach

Kto zauważył tu lampę błyskową?

Jeżeli Aga stoi za mną, to co fotografuję?

Aga patrzy na mini spod byka

Aga na małym ekranie

Aga zrobiła się jakaś niewyraźna

My też pod koniec byliśmy już niewyraźni 

Etykiety: , , ,